Dodajemy wartości do biznesu

Paweł Królak

Dzisiejszy biznes jest zupełnie inny niż ten sprzed kilkudziesięciu czy nawet kilkunastu lat. To co znane, już nie działa. Dziś potrzeba czegoś więcej. I ci, którzy będą w stanie dać z siebie więcej i działać inaczej - oni właśnie wygrają.

Paweł Królak, założyciel CorazLepszaFirma.pl

Czy wiesz, że…

  • 2/3 firm upada w ciągu pierwszych 5 lat działalności…
  • 1/4 Polaków nie lubi swojej pracy, a kolejne 43% nie potrafi tego ocenić jednoznacznie…
  • 2/3 pracowników nie odczuwa żadnej więzi z firmami, w których pracuje…
  • 73% konsumentów w Polsce rezygnuje ze współpracy z firmami ze względu na złą obsługę klienta…

Współczesny biznes ma prawdziwy problem. Klienci są niezadowoleni. Pracownicy są niezadowoleni i nie cierpią swojej pracy. Szefowie są niezadowoleni z niewydajnych pracowników. A przedsiębiorcy ponoszą straty lub ledwo wychodzą na swoje…

Michael E. Gerber

Ludzie doprowadzili swoje firmy do upadku, ponieważ tracili czas, trzymając się kurczowo fałszywych, zakorzenionych przekonań.

Michael E. Gerber, twórca koncepcji E-Myth (Mitu przedsiębiorczości)

Standardowe metody już nie działają

Żeby przetrwać i rozwijać się na coraz trudniejszym rynku, potrzebujemy odejść od przestarzałych metod zarządzania firmą i docierania do klienta. Potrzebujemy nowego sposobu działania.

Peter Drucker

Jeśli chcesz czegoś nowego, musisz przestać robić coś starego.

Peter Drucker, wizjoner zarządzania, autor ponad 30 książek i artykułów, nazywany ojcem-założycielem zarządzania

Będzie to wymagało zupełnie innego, nowego spojrzenia na biznes. Ale jeśli dziś jest ciężko, jeśli czujesz, że stare metody nie działają, to co masz do stracenia?

To może nie być łatwe. Może wymagać wyjścia ze strefy komfortu i zupełnej zmiany sposobu myślenia. Ale właśnie tam – poza strefą komfortu – czekają na Ciebie nowe, przełomowe i bardzo skuteczne rozwiązania. Nie będą łatwe, ale naprawdę skuteczne. One naprawdę działają.

Chris Lowney

Skończył się czas łatwych rozwiązań, bo łatwe rozwiązania zawiodły.

Chris Lowney, autor bestsellerowej książki Heroiczne Przywództwo, były dyrektor zarządzający banku J.P. Morgan na trzech kontynentach

Zmieniamy reguły gry

Czy zadawałeś sobie kiedyś pytanie, jak to się stało, że:

Apple zdominował rynki komputerów, telefonów, tabletów, sprzedaży muzyki i filmów, przynosi ogromne zyski, większe niż jakakolwiek firma w branży i cieszy się ogromną rzeszą prawdziwych fanów na całym świecie…

Southwest Airlines stała się najbardziej dochodową firmą w historii przewozów lotniczych, jednocześnie mając niskie ceny i przywiązując do siebie klientów do tego stopnia, że niektórzy z nich z własnej inicjatywy wysyłali jej darowizny w chwilach największego kryzysu w przemyśle lotniczym (po wydarzeniach 11.09.2001)…

Cirque du Soleil stał się najbardziej znanym cyrkiem świata i przyciągnął więcej widzów niż jakikolwiek cyrk w historii, robiąc coś zupełnie innego niż wszystkie inne cyrki…

Komatsu, japoński producent maszyn budowlanych, był w stanie odnieść tak ogromny sukces na rynku praktycznie zmonopolizowanym przez amerykańskiego giganta – Caterpillar…

Toyota zdominowała rynek samochodów, stając się największym producentem na świecie i wygrywając z amerykańskimi potęgami, pochodzącymi przecież z kraju, który wprowadził samochód na rynek masowy i rządził na nim niepodzielnie przez dziesiątki lat…

Te firmy działają inaczej niż wszyscy. Każda z nich zmieniła swój rynek. Zmieniła zasady gry. Poprzez nowe metody zarządzania, nowy sposób podejścia do klienta, nowy marketing odniosła ogromne zwycięstwo. Tak właśnie powstają wizjonerskie organizacje, które zmieniają świat swoimi produktami.

Wcale nie musisz być tak wielki i znany, jak Apple, by też działać inaczej. Mając małą firmę również możesz zmienić reguły gry. A my pokażemy Ci, jak to zrobić…

Michael E. Gerber

Jeśli twoja firma ma być inna - i nieustannie zmieniać się na lepszą - najpierw ty musisz stać się inną osobą, musisz się zmieniać. Jeśli nie chcesz się zmieniać, twoja firma nigdy nie da ci tego, czego chcesz.

Michael E. Gerber, twórca koncepcji E-Myth (Mitu przedsiębiorczości)

Przedsiębiorcy to niezwykli ludzie…

Ludzie, którzy zakładają własne firmy, nie muszą być nadzwyczajni. Ale to są ludzie, którzy autentycznie robią niezwykłe rzeczy. To ludzie, którzy chcą tworzyć, rozwijać, kreować coś, czego wcześniej nie było. W tym celu są w stanie pracować bez wytchnienia, często po kilkanaście godzin na dobę. Zwykle pracują ciężej i z większym poświęceniem niż jakikolwiek pracownik etatowy. Nie jeżdżą na wakacje, nie chodzą na zwolnienia lekarskie…

Michael E. Gerber

Budowniczymi nadzwyczajnych firm nie są nadzwyczajni ludzie, ale zwykli śmiertelnicy, którzy robią nadzwyczajne rzeczy.

Michael E. Gerber, twórca koncepcji E-Myth (Mitu przedsiębiorczości)

To oni budując, często zupełnie od zera, swoje małe firmy, tworzą 2/3 polskiego PKB i dają zatrudnienie 3/4 wszystkich Polaków.

To dzięki nim możemy cieszyć się niezwykłymi produktami ułatwiającymi nam życie i sprawiającymi tyle przyjemności. A oni są w stanie znosić nawet najbardziej niecierpliwych klientów, aby tylko spełnić ich oczekiwania i dostarczać najlepsze produkty i usługi.

Jednocześnie przedsiębiorcy są traktowani przez ogół społeczeństwa jako “chciwi wyzyskiwacze” i “prywaciarze”. A przez urzędy jako potencjalni złodzieje i na każdym kroku muszą udowadniać swoją niewinność. Do tego cały czas zmagać się z biurokracją i pozbawionymi sensu przepisami prawa. I płacić podatki często przekraczające łącznie połowę tego, co sami swoim poświęceniem wypracowali.

Przedsiębiorcy to ludzie, którzy robią to wszystko, ryzykując często całym swoim majątkiem i nie mając żadnej gwarancji otrzymania nagrody, co do której nie wiedzą, kiedy i czy w ogóle przyjdzie…

Oczywiście, nie są idealni. Też popełniają błędy. Także mają wady i wśród nich też zdarzają się ludzie nieuczciwi…

To zwykli śmiertelnicy, ale jednak zupełnie inaczej patrzący na świat… To kowale własnego losu…

Takim właśnie niezwykłym ludziom chcemy pomagać się rozwijać… Chcemy służyć pomocą tym, którzy chcą czegoś więcej od swojego życia i swojego biznesu…

Chris Lowney

Obecny wiek potrzebuje rzesz ludzi, którzy chcieliby zintensyfikować swoje działania i żyć dla wielkiego celu, którzy wiedzą, jak dokonywać mądrych wyborów, i którzy sprawią, że każdy dzień będzie ważny.

Chris Lowney, autor bestsellerowej książki Heroiczne Przywództwo, były dyrektor zarządzający banku J.P. Morgan na trzech kontynentach

Przełomowe podejście do biznesu

Wierzymy w to, że biznes to coś więcej niż tylko pieniądze. Mało tego, wierzymy, że biznes, w którym chodzi o coś więcej, również nabiera większej wartości w sensie materialnym i więcej pieniędzy przynosi. Wierzymy, że największe sukcesy odnoszą ci, którzy chcą realizować coś więcej, tworzyć, budować, realizować coś większego od siebie, zmieniać w ten sposób świat wokół siebie. Wierzymy, że wygrywają ci, którzy chcą realizować swoją pasję, realizować misję i wizję, przekazywać ponadczasowe wartości, nadawać biznesowi głębszy sens.

Henry Ford

Interes, który nic poza pieniędzmi nie przynosi, jest złym interesem.

Henry Ford, założyciel Ford Motor Company

Ale żeby móc taki biznes tworzyć, żeby przyciągać dzięki temu klientów, inspirować swoich pracowników, trzeba zupełnie innego, nowego i przełomowego podejścia do biznesu, a także solidnej wiedzy, jak to robić, wiedzy, co działa, a co nie, wiedzy o nowych i najskuteczniejszych metodach zarządzania i marketingu.

Steve Jobs

Ci, którzy są wystarczająco szaleni, by myśleć, że są w stanie zmienić świat, są tymi, którzy go zmieniają.

Steve Jobs, założyciel Apple Inc.

CorazLepszaFirma.pl powstała po to, by pokazywać takie właśnie nowe, przełomowe spojrzenie na zarządzanie, marketing i spełnianie oczekiwań klienta. Dostarczamy wiedzy, inspirujemy i prowadzimy nową drogą do lepszego biznesu.

Pokazujemy, jak łączyć pasję ze skutecznością.

Michael E. Gerber

Tworzenie nadzwyczajnej firmy oznacza nieprzerwane podnoszenie poprzeczki, ciągłe badanie i eksperymentowanie, zmaganie się z siłami wewnętrznymi i zewnętrznymi.

Michael E. Gerber, twórca koncepcji E-Myth (Mitu przedsiębiorczości)

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o innych naszych działaniach mających na celu pomoc przedsiębiorcom, zajrzyj na stronę CorazLepszaFirma.pl - zapraszamy!

Henry Ford

Firmy, które rosną dzięki rozwojowi i ulepszeniom, nie zginą. Ale kiedy firma przestaje być twórcza, kiedy uważa, że osiągnęła doskonałość i teraz musi tylko produkować - już po niej.

Henry Ford, założyciel Ford Motor Company