Logistyka i kwestie techniczne

Logistyka również ma znaczący wpływ na to, czy Twoja firma osiągnie sukces. Niezależnie od tego, czy prowadzisz biznes internetowy, czy stacjonarny, elementarna wiedza na temat logistyki i spraw technicznych jest konieczna. Musisz na przykład wiedzieć, jak znaleźć dobre biuro czy jak wybrać dobry sprzęt do firmy. Sprawnie funkcjonująca logistyka zwiększa szanse na pozyskanie stałego i zadowolonego klienta. W artykułach z tej kategorii przedstawimy, jak prowadzić logistykę na najwyższym poziomie.

W tym dziale znajdziesz teksty na takie tematy jak:

  • Organizacja pracy biurowej. Dobre biuro to biuro dobrze zorganizowane. Organizacja pracy w biurze spowoduje, że pracownicy biurowi będą bardziej produktywni i efektywnie wykorzystają swój czas pracy. W tej kategorii podpowiemy, jak dobrze zorganizować pracę w biurze.
  • Organizacja stanowiska pracy. Obowiązkiem każdego pracodawcy jest zorganizowanie stanowiska pracy zgodnego z wymogami BHP. Jednak nie tylko to jest istotne przy organizacji miejsc pracy Twoich podwładnych. Praktyka pokazuje, że na jakość pracy mają wpływ takie detale jak ilość przedmiotów na biurku czy wysokość stołu. Poniżej poradzimy Ci, jak zorganizować stanowiska pracy w firmie.
  • Outsourcing. Zlecanie wykonania poszczególnych zadań logistycznych (i nie tylko) firmom zewnętrznym staje się coraz bardziej powszechne. Outsourcowanie może przynieść wiele korzyści i oszczędności pod warunkiem, że robi się to mądrze. W tym dziale znajdziesz pomocne informacje na temat stosowania outsourcingu w praktyce.

Zapraszamy do lektury!

Logistyka i kwestie techniczne - artykuły

Dropshipping. Co to jest i jak go stosować?

Dropshipping. Co to jest i jak go stosować?

Autor: Redakcja

Wśród sprzedawców internetowych coraz większą popularność zdobywa dropshipping. Co kryje się pod tym terminem? Czym jest dropshipping? Jakie są jego zalety i wady? Jak prowadzić [...]

Czy warto mieć biuro w centrum miasta?

Czy warto mieć biuro w centrum miasta?

Autor: Redakcja

Każdy przedsiębiorca musi znaleźć siedzibę dla swojej firmy. Jeśli przedsiębiorca decyduje się na wynajęcie biura, jednym z częstych pomysłów na lokalizację biura firmy [...]

Outsourcing – co to jest i jak go stosować?

Outsourcing – co to jest i jak go stosować?

Autor: Redakcja

Jednym z najczęstszych sposobów na optymalizację kosztów w biznesie jest outsourcing. Czym w ogóle jest outsourcing? Jakie są największe zalety i wady outsourcingu? Odpowiedzi [...]

Jak zorganizować pracę w biurze?

Jak zorganizować pracę w biurze?

Autor: Redakcja

Praca w biurze wymaga dobrej organizacji. Odpowiednie zorganizowanie dnia pracy w biurze sprawi, że praca będzie lżejsza i bardziej efektywna. Jak dobrze zorganizować pracę w biurze? [...]