Poprawa wydajności

Poprawa wydajności pracy stanowi nie lada wyzwanie dla każdego przedsiębiorcy. Jest to jednak wyzwanie, które koniecznie trzeba podjąć, bo tempo wydajności jest jednym z kluczowych czynników określających sytuację firmy. Jeśli wydajność pracy w firmie nie wzrasta, to najprawdopodobniej jest to znak, że biznes się nie rozwija. Poza tym lepsza wydajność małej firmy jest dużym atutem w walce z coraz większą konkurencją i generuje większe zyski.

Na wydajność pracy największy wpływ mają dwa czynniki: zaplecze techniczne firmy i efektywność osobista pracowników. Wzrost produktywności można więc osiągnąć dzięki inwestycjom w odpowiednie urządzenia i technologie oraz poprzez działania mające na celu zwiększenie wydajności pracowników firmy. W tekstach zamieszczonych w tej podkategorii podpowiemy Ci, jak tego dokonać. Znajdziesz tutaj odpowiedzi na następujące pytania:

  • Co najbardziej przeszkadza nam w efektywnej pracy?
  • Czy warto szkolić pracowników?
  • Jakie cechy osobiste decydują o wydajności osób zatrudnionych w firmie?
  • Jak zwiększyć efektywność osobistą Twoich pracowników?
  • Co robić, żeby szef i pracownicy nie przeszkadzali sobie wzajemnie w pracy?
  • Dlaczego warto ograniczać liczbę zebrań i narad firmowych?
  • Jak organizować czas pracy?
  • Dlaczego dobra organizacja miejsca pracy ma wpływ na wzrost produktywności?
  • Jakie urządzenia pozwalają zwiększyć wydajność pracy?

Mamy nadzieję, że porady z poniższych artykułów przyczynią się do tego, że w Twoim biznesie wzrośnie produktywność pracowników, a w związku z tym zwiększy się efektywność Twojej firmy.

Zapraszamy do lektury!

Poprawa wydajności - artykuły

Jak prowadzić owocne zebrania z pracownikami?

Jak prowadzić owocne zebrania z pracownikami?

Autor: Paweł Królak

W poprzednich tekstach wprowadzających do tematyki TQM-u zwróciłem uwagę na rolę pracowników w usprawnianiu firmy. Nawet najbardziej genialny szef nie jest w stanie znaleźć [...]