Skuteczne zebrania? Oto kilka pomocnych narzędzi

Skuteczne zebrania? Oto kilka pomocnych narzędzi

Autor: Redakcja

W jednym z poprzednich tekstów przedstawiliśmy ważny element kompleksowego zarządzania jakością (TQM) – koła jakości. Koło jakości – niezależnie od wielkości przedsiębiorstwa [...]

Wyróżnij się albo zginiesz (w tłumie konkurencji)

Wyróżnij się albo zginiesz (w tłumie konkurencji)

Autor: Paweł Królak

Prowadzenie sklepu internetowego wymaga wyróżnienia się. Tutaj kompletnie nie sprawdza się bycie nijakim, które czasem wystarczy, żeby całkiem nieźle funkcjonować w tradycyjnym [...]

Uczmy się od Japończyków – podstawy TQM

Uczmy się od Japończyków – podstawy TQM

Autor: Paweł Królak

Budując własną firmę, musimy często rywalizować z gigantami – czasem są to wielkie międzynarodowe korporacje, które przeganiają nas zarówno pod względem finansów, intensywności [...]

Testuj zamiast zgadywać!

Testuj zamiast zgadywać!

Autor: Paweł Królak

Najczęściej, planując wygląd czy funkcjonalność sklepu internetowego, bazujemy wyłącznie na zgadywaniu. Umieszczamy poszczególne elementy czy funkcje sklepu tam, gdzie tylko [...]

Jak prowadzić owocne zebrania z pracownikami?

Jak prowadzić owocne zebrania z pracownikami?

Autor: Paweł Królak

W poprzednich tekstach wprowadzających do tematyki TQM-u zwróciłem uwagę na rolę pracowników w usprawnianiu firmy. Nawet najbardziej genialny szef nie jest w stanie znaleźć [...]

Sprzedaj i zwiewaj? – to tak nie działa...

Sprzedaj i zwiewaj? – to tak nie działa...

Autor: Paweł Królak

Przyglądając się wielu polskim sklepom, trudno nie odnieść wrażenia, że ich właściciele myślą bardzo krótkowzrocznie. Można by powiedzieć, że są doskonałymi przykładami [...]