Sobie płać na końcu

Sobie płać na końcu

Wywiad z Maciejem Gnyszką
Autor: Redakcja

Rozmowa z Maciejem Gnyszką, szefem Pracowni Synergii i Gnyszka Fundraising Advisors oraz inicjatorem idei Towarzystw Biznesowych Maciej Bielak: Dlaczego zdecydował się Pan pójść [...]

Partnerskie podejście do biznesu

Partnerskie podejście do biznesu

Wywiad z Piotrem Ciszewskim
Autor: Redakcja

Rozmowa z Piotrem Ciszewskim, właścicielem drogerii internetowej eKobieca.pl Maciej Bielak: Dlaczego zdecydował się Pan na założenie działalności gospodarczej? Skąd taki wybór [...]

Uczciwość i troska o dobro klienta

Uczciwość i troska o dobro klienta

Wywiad z Rafałem Dyczko
Autor: Redakcja

Rozmowa z Rafałem Dyczko, właścicielem Avello.pl, sklepu internetowego z wyposażeniem łazienek i kuchni. Maciej Bielak: Dlaczego zdecydował się Pan na założenie firmy? Skąd [...]

Skuteczne zebrania? Oto kilka pomocnych narzędzi

Skuteczne zebrania? Oto kilka pomocnych narzędzi

Autor: Redakcja

W jednym z poprzednich tekstów przedstawiliśmy ważny element kompleksowego zarządzania jakością (TQM) – koła jakości. Koło jakości – niezależnie od wielkości przedsiębiorstwa [...]

Wyróżnij się albo zginiesz (w tłumie konkurencji)

Wyróżnij się albo zginiesz (w tłumie konkurencji)

Autor: Paweł Królak

Prowadzenie sklepu internetowego wymaga wyróżnienia się. Tutaj kompletnie nie sprawdza się bycie nijakim, które czasem wystarczy, żeby całkiem nieźle funkcjonować w tradycyjnym [...]

Uczmy się od Japończyków – podstawy TQM

Uczmy się od Japończyków – podstawy TQM

Autor: Paweł Królak

Budując własną firmę, musimy często rywalizować z gigantami – czasem są to wielkie międzynarodowe korporacje, które przeganiają nas zarówno pod względem finansów, intensywności [...]

Testuj zamiast zgadywać!

Testuj zamiast zgadywać!

Autor: Paweł Królak

Najczęściej, planując wygląd czy funkcjonalność sklepu internetowego, bazujemy wyłącznie na zgadywaniu. Umieszczamy poszczególne elementy czy funkcje sklepu tam, gdzie tylko [...]