E-marketing

Artykuły oznaczone tagiem "E-marketing"

Nie toleruję półśrodków

Nie toleruję półśrodków

Wywiad z Piotrem Prajsnarem
Autor: Redakcja

Maciej Bielak: Jak doszło do tego, że został Pan przedsiębiorcą? Dlaczego zdecydował się Pan założyć własną działalność? Piotr Prajsnar: Działalność biznesową [...]

Porównywarki cen – warto czy nie warto?

Porównywarki cen – warto czy nie warto?

Autor: Redakcja

Większość sprzedawców internetowych prędzej czy później stanie przed dylematem: warto czy nie warto być w porównywarkach cen? Pytanie to wcale nie jest takie oczywiste, bo [...]

Jak budować bazę adresową? Część 2

Jak budować bazę adresową? Część 2

Autor: Redakcja

W jednym z poprzednich artykułów przedstawialiśmy podstawowe informacje związane z budową bazy adresów e-mail. W dzisiejszym tekście kontynuujemy tę tematykę – przedstawiamy [...]

Jak budować bazę adresową? Część 1

Jak budować bazę adresową? Część 1

Autor: Redakcja

Trudno wyobrazić sobie współczesny marketing bez budowania bazy adresowej. Dlaczego warto to robić? Jakie dane warto gromadzić w bazach? Jakie są podstawowe strategie budowania [...]