Marketing

Artykuły oznaczone tagiem "Marketing"

Nie toleruję półśrodków

Nie toleruję półśrodków

Wywiad z Piotrem Prajsnarem
Autor: Redakcja

Maciej Bielak: Jak doszło do tego, że został Pan przedsiębiorcą? Dlaczego zdecydował się Pan założyć własną działalność? Piotr Prajsnar: Działalność biznesową [...]

W biznesie najważniejsza jest pokora

W biznesie najważniejsza jest pokora

Wywaid z Kubą Nagórskim
Autor: Redakcja

Maciej Bielak: Jak określiłby Pan specjalizację firmy Abyss Glass? Kuba Nagórski: Specjalizujemy się w lustrach interaktywnych, tzw. smart mirrors. Dzielimy nasze działania [...]

Jakie są najważniejsze elementy marki?

Jakie są najważniejsze elementy marki?

Autor: Redakcja

W jednym z poprzednich artykułów przedstawialiśmy podstawowe zasady budowania marki w biznesie. W dzisiejszym artykule powracamy do tego problemu. Scharakteryzujemy w nim najważniejsze [...]

Jak wyznaczyć cele rozwoju?

Jak wyznaczyć cele rozwoju?

Autor: Redakcja

Biznes, który się nie rozwija, stoi w miejscu. Każda firma powinna zatem stopniowo się rozwijać. Jednak żeby się rozwijać, wcześniej trzeba wyznaczyć cele rozwoju. Jak to [...]

Najwięcej porażek przychodzi w chwilach sukcesu

Najwięcej porażek przychodzi w chwilach sukcesu

Wywiad z Adamem Mrowcem
Autor: Redakcja

Maciej Bielak: Jak rozpoczęła się Pańska przygoda z biznesem? Adam Mrowiec: Może to dziwnie zabrzmi, ale moja przygoda z biznesem zaczęła się jeszcze na studiach. [...]

Jaki powinien być skuteczny komunikat reklamowy?

Jaki powinien być skuteczny komunikat reklamowy?

Autor: Redakcja

Reklama jest dobra wtedy, kiedy jest skuteczna. Skuteczny komunikat reklamowy powinien spełnić kilka warunków. Jakie to warunki? O tym przeczytasz w dzisiejszym artykule. Przedstawimy [...]

Jak zwiększyć wartość produktu w oczach klienta?

Jak zwiększyć wartość produktu w oczach klienta?

Autor: Redakcja

Każdy przedsiębiorca chce, żeby klienci uważali jego produkty lub usługi za wartościowe. Dlatego każdy, kto prowadzi firmę, powinien dążyć do zwiększenia wartości produktu [...]

Jak poznać swoich klientów?

Jak poznać swoich klientów?

Autor: Redakcja

Biznes ma sens tylko wtedy, jeśli oferujesz produkty lub usługi, które klienci chcą kupować. Stworzenie produktów dostosowanych do potrzeb klientów będzie możliwe wtedy, gdy [...]