Przywództwo w biznesie

Artykuły oznaczone tagiem "Przywództwo w biznesie"

Dlaczego przywódca musi umieć słuchać?

Dlaczego przywódca musi umieć słuchać?

Autor: Redakcja

John C. Maxwell uważa, że dobry przedsiębiorca powinien umieć dobrze słuchać. Według amerykańskiego autora dobrzy słuchacze są bowiem lepszymi przywódcami. Dlaczego? O tym [...]

Jak skutecznie uczyć się na własnych błędach?

Jak skutecznie uczyć się na własnych błędach?

Autor: Redakcja

Wielu przedsiębiorców powtarza, że nauki wyniesione z błędów często są najlepszymi lekcjami biznesowymi. Jednak żeby móc uczyć się na błędach, potrzebna jest odpowiednia [...]

Jak radzić sobie z krytyką?

Jak radzić sobie z krytyką?

Autor: Redakcja

W jednym z poprzednich artykułów radziliśmy, jak krytykować pracowników w konstruktywny sposób. W dzisiejszym artykule przedstawimy to zagadnienie od drugiej strony. Podpowiemy, [...]

Kim jest najtrudniej zarządzać w biznesie?

Kim jest najtrudniej zarządzać w biznesie?

Autor: Redakcja

Każdy przedsiębiorca musi umieć zarządzać ludźmi. W każdej firmie istnieją jednak osoby, którymi najtrudniej jest zarządzać. Jak poradzić sobie z takimi osobami? O tym przeczytasz [...]

Jaki powinien być dowódca marketingowy?

Jaki powinien być dowódca marketingowy?

Autor: Redakcja

W poprzednich artykułach opisywaliśmy zasady prowadzenia działań marketingowych. Jednak w działaniach marketingowych – podobnie jak na wojnie – bardzo dużo zależy od dowódcy. [...]

Na czym polega przywództwo w biznesie?

Na czym polega przywództwo w biznesie?

Autor: Redakcja

We współczesnym biznesie jest wielu zarządców, ale niewielu z nich to liderzy z prawdziwego zdarzenia. Prawdziwe przywództwo nie oznacza bowiem zajmowania wysokiego miejsca w hierarchii [...]

Bądź, miej wiedzę i rób z tego użytek!

Bądź, miej wiedzę i rób z tego użytek!

Wywiad z gen. Romanem Polko
Autor: Redakcja

Rozmowa z gen. Romanem Polko, byłym dowódcą Jednostki Wojskowej GROM, autorem książek RozGROMić konkurencję i Szefologika, czyli logika szefowania. Maciej Bielak: Dlaczego po [...]