Wydajność pracowników

Artykuły oznaczone tagiem "Wydajność pracowników"

Jak zorganizować pracę w biurze?

Jak zorganizować pracę w biurze?

Autor: Redakcja

Praca w biurze wymaga dobrej organizacji. Odpowiednie zorganizowanie dnia pracy w biurze sprawi, że praca będzie lżejsza i bardziej efektywna. Jak dobrze zorganizować pracę w biurze? [...]

Jak umiejętnie stosować premie i nagrody?

Jak umiejętnie stosować premie i nagrody?

Autor: Redakcja

W jednym z poprzednich tekstów krytykowaliśmy metodę kija i marchewki, którą uważamy za demotywującą i szkodliwą zarówno dla firmy, jak i dla pracownika. Jako jeden z przykładów [...]

Dobra praca - to znaczy jaka?

Dobra praca - to znaczy jaka?

Autor: Redakcja

Cyceron uważał, że miła jest praca skończona. Nasz portal postanowił rzucić rękawicę rzymskiemu filozofowi i udowodnić, że praca może być miła również w trakcie wykonywania. [...]